Maak kennis met… Dimi Stas

In de ”Maak kennis met” blog stellen we je graag voor aan een nieuwkomer in het team van SportsSpeakers. Dimi Stas is sinds enkele weken werkzaam voor ons zusterbedrijf SportSpreker. Dimi geldt als een talentvol sportmarketeer voor de toekomst en houdt zich bezig met sales en het optimaliseren van de website.

Hoe ben je bij SportSpreker terecht gekomen?
Toen ik van de middelbare school kwam twijfelde ik heel hard aan wat ik verder ging studeren. Ik heb altijd getwijfeld tussen sportmarketing en LO-leerkracht. Ik ben dan uiteindelijk voor LO-Leerkracht gegaan maar na deze studie had ik nog steeds de drang om sportmarketing te gaan studeren. Uiteindelijk heb ik dat ook gedaan. Tijdens deze studie moesten we in een sportmarketing bedrijf een project doen. En door een fascinerende presentatie van Nele op onze school was ik meteen verkocht. Heb die zelfde dag nog een mail gestuurd naar haar en de rest is geschiedenis.

Welke positie heb jij binnen het SportSpreker team?
Binnen het SportSprekers team ben ik verantwoordelijk voor sales, het benaderen van de nieuwe sprekers en voor het schrijven van hun profielen.

Welke sport beoefen je zelf?
Ik spendeer de meeste tijd door op de tennisbaan maar speel ook hockey en ga op regelmatige basis fitnessen.

Wat maakt werken bij SportSpreker zo leuk?
De combinatie tussen Sport en marketing is hetgeen wat het leuk maakt bij SportSpreker. Het ontmoeten van bekende sporters is natuurlijk een heel groot pluspunt maar het leukste hieraan is als zowel het bedrijf als de spreker een top-dag beleefd hebben.

Waarom een SportSpreker?
Sport en bedrijfsleven lijken heel ver van elkaar te staan maar als je er dieper op ingaat merk je dat er heel wat gelijkenissen zijn. Dat is waar de SportSprekers in actie komen. Zij zijn expert in de link leggen tussen sport en bedrijfsleven. De SportSprekers leggen de link op verschillende onderwerpen zoals; Motivatie, Innovatie, Teamwork, coaching en nog vele andere thema’s waar de link tussen sport en bedrijven centraal staat.